riverandsun merhaba, bende 19 haftalığım. 16-17haftadan beri inanılmaz bir mide yanması yaşadım. Su bile yakıyordu o derece. Kesnlikle makarna pilav çorba ekmek börek çörek yiyemiyordum. Neyseki bunlar zaten yararlı değil ancak insanın canı çekiyor ve ister istemez çok doymuyorsun yediklerinle. Daha sonra doktora sordum. Önce gaviscon verdi. O da çare etmedi. Anlık geçirdi. Tekrar sordum. Mide koruyucu verdi. lensor 15mg içiyorum şuan ama hergünde kullanabilirsin dedi ancak ben haftada 1kez içiyorum. O bile yetti şükür 🙏 sende bir danış doktoruna.