Arapkizi65 İyi akşamlar. Bir kızım var Allah nasip ederse ikinci kıZımı bekliyoruz. Ancak isim bulamadık ilk kızımın adı Şura kardeşininkide ona uygun bir isim olsun istiyoruz. Herkes fikrini yazabilir mi ?😊
Fificim Arapkizi65 RANA (Kız çocuklarına isim olarak verilen Rana sözcüğü, Arapça kökenlidir. Bu isim, sempati, sevgi ve güzellik çağrışımlarına sahiptir. Rana isminin özellikleri arasında liderlik, karalılık, erdemlilik ve dürüstlük bulunmaktadır. )
Fificim RANA; (Kız çocuklarına isim olarak verilen Rana sözcüğü, Arapça kökenlidir. Bu isim, sempati, sevgi ve güzellik çağrışımlarına sahiptir. Rana isminin özellikleri arasında liderlik, karalılık, erdemlilik ve dürüstlük bulunmaktadır. )