Edakuz58 Ya kizlar bi yormlarda denk gelmistim coğu anneler ikili tesste yazan değerlerden cnsiyet anliyorlarmis 50 ustu kiz alti erkek vs . Biliomusunuz nerde yazio
cryingbaby Edakuz58 ya benim anlamadigim, 14+0 da ben cinsiyeti ogrendim, sizinki gostermiyo mu acaba:)
cryingbaby Edakuz58 bizim dr 12. Haftada kiz gibi ama bekleyelim dedi 14 de kesinlikle kiz dedi. Degisebilir mi dedik, 12. Haftada organ oluşumu tamamlaniyor dedi daha degişmez dedi. Bilemedkm doktorunuz cok rahatmiş😅
H-melek Edakuz58 bana erkek dedi ve bu testte de hcg 26 çıktı erkek galiba :) sizin de kız gibi gözüküyor (doğruluk payı yüzde kaç bilmiyorum ama)
Edakuz58 cryingbaby yaa ne guzel ya ögrenmissiniz bende sans yok zaten taa 3 hafta snra 3lu testm var ozmana kaldi 😅