Fatma74 12+4 hamileyim arkadaşlar ☺️ bu gün doktor cinsiyet için “%60 erkek ama şimdi net bişey söyleyemiyorum. bazen kızlarımız bizi şaşırtıyor “ dedi sizce cinsiyetimiz ne☺️
Fatmaada2015 Bana da 12 haftalıkken 60 erkek dedi 13+4 gittim 80 kız dedi bugün 15+1 gittim kesin kız dedi
Fatma74 Fatmaada2015 Rabbim sağlıkla doğup büyümeyi nasip etsin İnşAllah. biz eşimle önce hayırlısı tabi ama içimizde hep kız hissi vardı. tabi önceliğimiz sağlıklı olması🥰