Betulmtn temmuz 27si adet olmustum, agustosta bi test yaptim silik cizgi cikti, eylülün 1inde doktora gittim kese felan yok kan tahlili verdim 183 cikti..
Ertesi gün kanamam oldu, tekrar beta hcgye baktirinca 181e indi, düşük yapmış oldum😑
1 ay korundum, bu ay bebis icin cok hevesliyim, bakalim olucakmi🤗