gmzns Merhaba anne adayları, 5 haftalık hamileyim adet olcakmış gibi kasıklarım ağrıyor bu normal mi 🧐
kindersurprise gmzns ben de 5+3 canım ben de yaşıyorum dün mesela sanki adet olacak gibiydim öyle korktum ki
Basak0503 gmzns bende 5+4 üm ağrı bende de oluyor tedirgin de oluyorum. Bazen sık ve fazla oluyor. Sonra kesiliyor falan ama agrı zamanı sanki adet oluyormusum gibi. İnşallah hersey normaldir
Basak0503 gmzns aynen valla öyle sanki adet başlamış alt taraftan kan akıyor gibi geliyor. Arada olunca olabilir yerleşme falandır diyorum ama bazen sık olunca korku oluyor bi kaybım var o yüzden tedirginim canım.
Handeslife Merhaba benim ağrım oluyor, geçen sene düşük yapmıştım onun etkisiyle yine çok korktum ama doktora gittim hemen normal dedi bebek yerleşiyor hatta hafif bir lekelenmem bile oldu 2 gün sonra geçti. Normalmiş yani :)
Salihhalime gmzns Merhabalar bendede aynı şekilde ağrı oluyor ayrıca belimdede ağrısı.var ayrıca lekelenme.var düşük belirtisi mi acaba doktora gittim hap ve iğne verdi biraz azalma oldu ama tamamen kesilmedi bu konuyla alakali bilgisi olan beni bilgilendirirse sevinirim.(proluton depot doktorun verdiği iğne)
derinsart gmzns illa olacak diye birsey yok sende ama dikkatli ol diye yaziyoruom… bende de ağri hep oldu ve iki kez kanama geçirdim cok sükür bebekde hicbisi yok ama benm tavsiyem üc ay mümkünse iş yapmaman ağır iş kesinlikle.. ilk üc ay daha az hareket etmen sorasinda yürüyüs olur tabiki.. genelde dinlen uzan yorma derim cnki yaşadım cok zor süreçti allah kimseye vermesin