Kızlar ikizlere tam 24 haftalık hamileyim. Bugün kasiklarim ağrıyor. Adet ağrısı gibi ağrılarim oluyo. Sürekli değil ama birkaç defa ağrı girdi.. normal mi ? Yarın doktora randevu aldım ama içime korku girdi ya. İki hafta önce ayrıntılı ultrason vardi her şey yolundaydı. Acaba bi sorun mu oldu..