mavsnz38_ 13haftalıh hamileyim karnımda batma Bıçak sızı batma gibi sancılar giriyor normal mi yaşıysn var mı?aynı şekiil bel kısmında da oluyor?düşük tehlikesi kaç haftaya kadar
cryingbaby mavsnz38_ bende 13.haftamda oyleydim. Ayaklarima sicak su torbasi koydum iyi geldi. İdrar verdim enfeksiyon cikti 😔 14+3 um bazen yine oluyor, yine idrar verdim duzenli idrar bakiliyor enfeksiyonumdan dolayi. Ama dipnot, belimin agrisi hic gecmedi
KayBus Aynısını bende yaşıyorum 2 gündür ader ağrısı gibi geçmeyen bir ağrım var bende şurda bekleyeyim bari bende 13 haftalığım bu arada
Aysun1983 Ben de 13+2’yim 2 gün önce sanki karnımın içini tırnaklıyor gibi bi ağrı Şu an yok geçti Perşembe randevum var sorucam
Fatma9012 Benimde adet agrisi gibi bel agrim var 16 haftalık gebeyim ve karnımda batmalar var korkuyorum bisiy olacak die sizce normal mi