Bsrltprmk Selam arkadaşlar. Açlık şekerim 95 tokluk şekerim 82 geldi. Doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi. Sizce değerlerim nasıl? Yaptırmam gerekir mi?
Bebek-geliyor Bsrltprmk açlık düşük tokluk yüksek olması gerekir normalde o yüzden istemiştir. Yükleme yaptırdınız mı ?