MerveBostann 5.haftadan 8-9’a kadar hep oldu hatta 7’de falan bildiğin adet sancısı gibiydi çok korktum düşük falan olur diye ama normalmiş hiç bişey olmadı oğluşuma şuan 27 haftalığız 😍 sende korkma canım çok normal rahimi tutan bağlar ve rahim gevşiyo büyüyor sancı yapıyor bunlarda , sağlıkla kavuşun inşallah