Rmeysa_1661 karanim24 ben geçen gittim göbeğimi görünce doğumdan sonra gel yönetmelikte gebelere önerilmiyor dedi yaptırmadım o yüzden doktorum de içinde kimyasal muhakkak vardır o yüzden ertele dedi kaldı öyle
Rmeysa_1661 karanim24 evet yaa bende bir hevesle gittim ama yapmadılar artık doğumdan sonra gideriz inşallah 🤗
ayshoo ben yaptırıcam canım bi sıkıntı olmuyor tabii doktoruna danış yine ama cünkü deri üstüne uygulanan bi işlem doğal kaliteli boya kullanan yerler var çizerek işlem oluyor yaptırıcagınız yer çok önemli