Zeyyaleyyy 36+1 haftalıkken muayene oldum biz de 3500 gramız doktorum normal doğum için bir sakınca görmedi. Şimdilik normal Doğumu bekliyoruz. Şuan 36+4 olduk. 6 kilo aldım ben toplamda şekerim de yok sanırım bizim prenses genetik olarak bana çekmiş. Ben de 4,5 kilo doğmuşum normal doğumla.. hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🤲😊