Tuba-27 aç karnına sabaha karşı uyanmıştım susadığım için su içtim. Eşim 6 bucuk 7gibi evden çıktı işe. O gidince lavobaya gittim. Ekşi ekşi kustum su gibi. Aç karnına su içtiğim için oldu sanırım. Az önce sıcak Bi duş aldım. Ballı süt bal pekmez yedim içtim.uzandım şimdi biraz geçmez ise eşim gelince hastaneye gideriz. Bi ıhlamur da yapıp içeceğim
Geçen hafta cuma günü annemlere oturmaya gitmiştik canım Annem ile evdekiler ile temas halinde bulunmadık ertesi gün annem covid testi yaptırdı pozitif çıktı hafif atlıyor evde şimdi 4 ya da 5inci günü oldu. Temas halinde bulunmadık biz maskelerimiz vardı ama bilemiyorum boğaz ağrım ateş vs yok sadece burun tıkanıklığı burun akıntısı var