Hanımlar 33+2 olduk bu gun ama ters giden bı seyler var sanki bu gun aşırı derece de asagıda hissediyorum zaten son muayene de bas asagı olduğunu soyledı acaba Doğum kanalına mı girdi çok da kasık agrım var eşim 10 da geliyor işten acaba geldiğinde bi acile gitsem kadın Doğum doktoru var mıdır İst Anadolu yakası yenidoğan tarafında oturuyorum bilen varsa lütfen yazabilir mi