Merum bende doğum yapacağım hastaneye sormuştum 1 kişi refakatçi 1 kiside oyle odaya girip uzun süre falan kalabilir demişti tabi bu vakalar yükselmeden önceydi bende doğumda eş girebiliyor mu onu mersk ediyroum çünkü muayene sırasında odaya bile almıyorlar 😏😏