Doktorum böyle seylerin sacma oldugunu en basından söylemisti. Düsecek cocuk 7/24 yatsanda düserr, düsmeyecek olanı merdivenden yuvarlansanda düsüremezsin dedi. Bizim kitaplarımızda anne egilip yerden agır bisey kaldırırsa bebek düser diye bişey yazmaz, düşecek olan bebek zaten düşer düşen bebekte saglıksız bebektir zaten sıkıntılıdır dedi. Bi yerinizi sakatlayacak hareketlerden kaçının yeter. Ben sporuma bile devam ettim. cok sükür ilk trimester dönemimde saglıklı bi sekilde bitti:)