Canım selam korunma süresi kürtaj olduğun haftaya ve senin bünyen göre değişiyor. Doktorun ne dediyse bence onu yap ancak çekilme yöntemi tehlikeli aynı şeyi bende yaşadım doktorum korunma işini eşime bırakmamamı ancak ilaçta kullanmamamı söylemişti. Çünkü vücudun anneliğe hazırlanırken kürtaj olmuş oluyorsun kanında da o hormon 45 gün kadar dolaşmaya devam ediyor bu yüzden çok basit bir durumda bile hamile kalabilirsin