Doğum yapan hanımlar, dogumdan sonra fotoğraf çekimi yaptınız mı, yaparken gecelik sabahlık yada pijama ne kullandınız? Ben böyle gupurlu vs takımları beğenmiyorum siyah bi gecelik sabahlıgim var onu doğumdan sonraki gün fotoğraf çekiminde giymeyi düşünüyorum. Doğum sonrasında ne giyeceğim hakkında bir fikrim yok daha herhangi bir pijama takimi vs almadım , alma taraftarı değilim. Doğum sonrasında neler giydiniz paylaşabilir misiniz inanın büyük bir sorun haline geldi benim için 😥😢