Rabiakyz 36 1 im ve aynı şeyleri yaşıyorum
Rabiakyz devam ediyor mı peki
Rabiakyz gitmedim ama bu hafta kontrolüm var soracağım doktoruma 😔
Rabiakyz canım gittim bebek büyüdüğü için nırmal dedi nst ye de girdim bi sıkıntı yok