gebe1234 39+3teyim dünden beri karnım aşırı yumuşadı gerginliği gitti acaba doğum işareti midir böyle bir şey var mı belirtilerde 😅
MiniKaya gebe1234 39+5 hala çok sert benim karnım dün doktoruma gitmiştim kanala inmemiş dedi belki senin minik kanala inmiştir canm ondan yumuşaktır ben hala oturduğumda ayakları batıyo 😀
gebe1234 MiniKaya dün muayene olmuştum tam kanalda değildi alttan muayene etmişti bi de muayeneden sonra oldu ama ayakları hala sağ yan tarafımda 😅 sanki içi boşalmış gibi bi yumuşaklık var
MiniKaya gebe1234 inşallah iyice inmiştir aşağı doğru 😀 ben hala bekliyorm ufak ufak bel ağrılarım başladı
gebe1234 MiniKaya benim haftasonu başlamıştı bel ağrım bu günlerde tekrar azaldı 😅😅 doktorunuz doğumla alakalı herhangi bir şey söyledi mi size
MiniKaya gebe1234 perşembe günü sabah erken gel alttan muayene edeceğim dedi sanrm sonrasında yatışımı yapacak diye düşünüyorm
MiniKaya gebe1234 3300 dü ptesi aslında başlatacağm fln demedi ama benim düşüncem öyle dha fazla beklemek istemiyorm hayırlısıyla