Asel38 Detaylı ultrason bebeğin organlarına, sağlığına, plesantanın konumuna filan bakmak için yapılıyor. Zorunlu bir şey değil tabi ki, ikili testi yaptırdıysan sorun görünmediyse yada yaptırmayınca aklında şüphe oluşmayacaksa yaptırmayabilirsin. Aslında annenin içini rahatlatan bir şey, bir de önemli bir durum varsa doğuma ona göre planlı girebilmek için. %90 annelerde sorun görünmüyormuş genelde. 🌸😊