Erdem21 ben de 37deyim canım bende de var. Hafif akıntılar oluyor diye kağıt havlu koyuyorum temiz tutmak adına.. bugün baktım wcden yeni çıkmışken yine iki gıdım kaçtı, e oluyor artık son haftalarda😍 Bu arada 20 li haftalardaki kaçmalar akıntıymış ve enfeksiyon geçiriyormuşum. Ondan emin ol canım, benim doktorum alttan muayene etti ve enfeksiyonu görmüştü. Kontrole gittiğinde doktora danış istersen canım olur mu..