Elfynsmr gbayindir memnun kalan arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım kullanmayı bekliyorum bende. Göğüs ucu yara olduktan sonra almış kullanmış ve çok memnun kalmış hatta duşa bile onunla girdim diyor emzirme sütyeninin içine koyup o şekilde giriyormuş uçlarına su bile temas edince acıyormuş onu kullanınca rahatladım diyor
aylinsss gbayindir kullanmadım ama listemde vardı arkadaşımın birisi sildirdi onun yerine gümüş kapak al daha faydalı sonuçta kalkan da ucuz değil dedi amacı gögüs uçlarına bişey değmesin diye kuşlanılıyormuş ama baya kaba bişey oldugu için kullanımı zor galiba
Ebru_123 Ben silikon göğüs ucu başlıgı kullandım. M beden. Oglumu nerdeyse 8 ay onla emzirdim. Aonra normal emzirdim Kızımı 3 ay sonra onsuz emzirdim Bunda yine düşünüyorum. Yoksa hep yara oluyor ve çok acıyor.