Moli Merhaba anneler Doktorum genel bir kan tahlili istemisti hgb yani kanım 16.4 cıktı 11.7-15.5 olması gerekiyormus pekmez yükseltmis olabilir mi bu tehlikeli bir durum mu acaba☹️Normalde de hep 13.7 14lerdeydi degerim
hiros Moli kan ilavı alıyor muydunuz maşallah kan degerleriniz çok iyiy miş ne pekmezi kullandınız benimde süşük ama
nurpel16 Moli merhaba benimde hgb değerim yüksek çıktı bir sıkıntı yaşadınız mı bebeğiniz doğdu mu acaba