Kural35 Meraba hayirli aksamlar 8 aylik hamileyim gögsümün uc kısımlari yani bu kararmıs olan bölgelerde yara oluşmuş normel mi bilen varmi acayip kaşınıyo aciyo bazende gögüslerimde yanma oluyo bunu yaşayan varmi?
Deletedmom419 Kural35 lanonin göğüs ucu kremi sürmen lazım yara elbet olur onu kullanmaya başla yarından itibaren bence ben 8 , buçuk aylık oldum sürüyorum ilerde çocuk doğarsa çok canın yanar
Elfynsmr Kural35 nemlendirici kreme başlaman lazım artık canım lansinoh sürebilirsin çok masaj yapmadan ya da zeytinyağı sürebilirsin
Zeynepoz Kural35 gümüş kapak aldıysan onu kullanmaya başla. Nemlendir ve karbonatlı su yapıp koyu kısımları sil yaraları iyileştirir emzirirken de ılık karbonatlı su ile pamuk yardımıyla sil hareni meme ucunu