ezbermay 11 haftalığız doktorumuz bugün %90 erkek dedi. Bazen kordon olabildğini ve şimdiden hazırlık yapma dedi ama yüksek ihtimalle erkek dedi. Erken öğrenen var mı ?
glnzem ezbermay ben bugün gittim 12+2 deyim. Doktorum bacak arası boş gibi ama daha çok erken oluşmamış tam dedi bir sonrakinde net belli olacak dedi 😊
minigim2805 Canım benim minigimi de 12 haftalikken erkek tahmin etti doktorum 16 haftalikken kesin erkek dedi 😇
asellolya bende yarın 12. haftama giriyorum 2 gün sonrasında da yani 12+2 de kontrolüm var. doktor bisey der mi cok merak ediyorum ama yurtdısındayım galiba hemen söylemiyolarmıs :(