Öncellikle Allahım ben ve benim gibi çocuk isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin. Bizde 1 buçuk senden beri deniyoruz doktora gittik çok şükür bende ve eşim de sorun yok ama spermle yumurta bir türlü birleşemiyor artık ne yapacagimi şaşırdım bu ay catlatma ignesi oldum şuan adetim 2 gün gecikti korkuyorum artık test yapmaya. Bu konuda ne yapam lazım bana fikir verebilir misiniz..