MerveBostann Merhaba. 5 buçuk haftalık hamileyim. Kesem gözüküyor sadece henuz bebege dair nokta bile yok bu haftalarda normal midir
Ndcskns MerveBostann banada aynısını dedi doktor ama çok küçük daha görünmemesi çok normal de dedi, bu hafta tekrar gidicem inşallah görürüz her şey sağlıklı ve normal ilerler😊
Bittercikolata Normal bende 5+3 te gittim. Kese var ama embriyo yok dediler. 1 hafta sonra gel dediler. O zaman bebek gözüktü 😊