Cansuyuksek Benim saçlarım baya açık sarıydı, hamile kalınca zor olur diye kendi rengim kestaneye dönmek istedim..4. Ayım dolduğunda bi kere boyadım sonrada 6. Ayımda bi kez daha boyadım. Kullandığım boya natura balance marka.Organik, amonyak içermiyor. Kokusu asla rahatsız etmiyor.ama daha önce evde kendiniz boyamadıysanız alerjiniz olup olmadığını bilemem🤷🏻♀️O da önemli bi konu. Doktorlar boya yapmayı tasvip etmiyor. Ama ben yinede boyadım. Şimdi 9 ayı doldurduk bir problem olmadı yani:)