yasemin__hemsire Bende 14 haftalık hamileyim 7. Haftamda ölüyorum sandım. Yaki yaptırmak istedim yasak dediler vikis sürecektim belime yasak bebeğe dediler. Bende at kestanesi kremi buldum araştırdım internetten herhangi bi zararı yokmuş bebeğe bende sürdüm bide havluyla sardım. Kendimi yormayacak kadar da yürüdüm çok şükür 1 haftaya kalmadı geçti. Öyle zordu ki bana çocuğunu dusurebilirsin çok ağrin varsa dedi beyinsiz hemşire doktorum çok normal dedi çok şükür şimdi ağrım yok öneririm at kestanesi kremini