Tgcprngll 33 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim rahmime baskı hissediyorum normal mi ikincide olması sizinde başınıza geldi mi korkuyorum erken doğum olur diye
Nursahcan Tgcprngll normal canım bebek 31 de donmeye baslıyor ya o yüzden baskısı fazla oluyor bende sankı altan cıkıcak gıbı baskısı var
Deletedmom419 Tgcprngll Benim erken doğum olacak benim de baskı vardı ben de o yüzden gitmiştim doktoruna sorabilirsin devamlı ayaklarını Hava uzat dik tut Benim rahim yetmezliğim vardı ama bir de