-8fatmaates Merhaba anneler ve anne adayları; bugün 36. Haftamızı doldurduk kontrolümüz vardı doktorumuz 3.300 gr bebek kilolu dedi. Şuan normal doğum gidiyor herşey ama 4 kiloya ulaştığı an sezeryana alırım dedi. Sizlerin bebişlerinizin kiloları ne kadar?