merhaba herkese, benim 11 haftalık bir düşüğüm ve 7 aylık kalp durmasıyla kaybettiğim 2 meleğim var.. Şuan 12+5 haftalık hamileyim kanamam oldu baya su gibi doktorum kese etrafında kanama alanı olduğunu söyledi yatış verdi ☹️ Benim gibi olup daha sonra kanama alanı geçen ya da bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu acaba morale çok ihtiyacım var☹️ Bu arada nifty testi de yaptırdım her şey normal görünüyor ☹️