Kızlar iyice psikolojim bozuldu.Ben izmir focada yasıyorum hamileliğim boyunca hep oraya gittm doktorum ciğliye gecince randevu buldukca ona gittm ama onun dısında focaya devam ettm uzak oldugu için 3.4gün önce ciğlideki doktorum 41. Haftada yani bu pazartesi suni sancıyla yatısımı yapcagını söyledi dogum olmazsa focada gittiğim doktor ise bugünki kontrolde 40+5 göründüğümü coktan yatısımın verilmesi gerektiğini söyledi iyice dengem bozuldu cocuguma bişey olmasından korkmaya basladım iyice 😞