Biz hastanede topuk kanı verdik, eve geldik bir kaç gün sonrada sağlık ocağında topuk kanı verdik. Sorun olmazsa aramayacağız dediler fakat bugün aradılar. Bebeğinizin tiroidleri yüksek çıkmış, emin olmak için tekrar topuk kanı almamız lazım dediler. Zararı nedir dedim, zeka gelişimini ve normal gelişimini engeller dediler. Tedavisi var, erken teşhis önemli dediler. Çok korktum, tekrar topuk kanı verdik ve alamamaları yani sorun çıkmaması için dualar ediyoruz. Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Lütfen yardımcı olun, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve çok üzülüyorum.