Buket16 Brn16 hayat hastanesine gidiyorum doğum Aralık ayına kadar olursa 3000 yeni yılda zamlanıcakmış ne kadar bilmiyorum
prensmusta Brn16 Ben Medicanaya Volkan Aksakallıya gidiyorum ama doğum ücretini hiç sormadık,Medicana yı bilen varsa bende burda bekliyim☺️
Brn16 BarlasMom94 oda süslemesi falan içinde mi bende pembe maviye gidiyorum ama detaylı bilgi almadım yarın konuşacağım
Beyzabyk Özel kliniğe gidiyordum cuma günü jimerde doğum yaptım 7000 tl ödedim doğum ücreti sezaryene
hulya_1919 Beyzabyk bende öyle düşünüyorum insallah o kadar olmaz benim doktorumda Aral bey özel kliniğine gidiyorum siz doktora ekstra para verdiniz mi
Beyzabyk hulya_1919 yok hayır sadece hastaneye ödeme yaptık onun dışında ücret ödemedik zaten doktor ücretini hastaneden alıyordur ayrıca ücret ödeneceğini sanmıyorum pek
BarlasMom94 Brn16 hayır covidden dolayı süsleme yasak. Sadece Doğum ücreti bu. Eğer kendin süslemek istersen Girişte balonları falan dezenfekte ediyorlarmış