Slm kızlar 8 haftalık hamileyim 2 normal doğumum bir düşüğüm ile birlikte 4. Ye hamileyim. kızlar biliyorsunuz aramızda yaşayanlar vardır illaki bu zmnların bulantılarını.yediğimi çıkarıyorum hatta günde 2 kere bile kustuğum oluyo yalnız kusarken çok utanarak soruyorum kndimi sıktığım için mi oluyor anlamıyorum ama kusarken alttan çişimi tutamıyorum akıp gidiyor bazen de damla şeklinde gidiyor normal mi böyle olması acaba.yani tuvaletim yok kimi zaman lavabodan çıkıp öyle kustuğum oluyo. Lütfen linçlemeyin ama önceki hamileliklerimde böyle bir şey olmuyordu ve bu beni çok rahatsız etti. Şimdiden güzel cevaplarınız için teşekkürler 🙏🏻