Bende avent almak istiyorum ama chicco yada wee baby e göre çok pahalı ilk gebeliğim tecrübesizim kalitelisini alıp bo kere almak mı yoksa ucuz alıp gittiği yere göre kullanmak mı arkadaşım wee baby almış 20 30 lira bişey dedi aventin setleri 200 ye kadar var müsriflik diyor ama çocuğuma aldığım bisey pahalıda olsa müsriflik gibi gelmiyor bana