Bizde öyleyiz babası doldurup gelin bzii ıstemiyo gelin bizi sevmiyo gelin bizi aramiyo eşime neler diyo o da banakiziyo niye aramıyosn etmiyorsun gel.demiyosun diye biktim yeminle karnimdakielre de açımiyolar o insanlar şu mübarek günde dua ediyorum valla benden uzak etsin allah onları evleneli 2 yıl.odku tek kavga sebebimiz var ailesi !!