Leylaaa38 Merhaba kızlar Kayseri de yaşayan hamileler veya tüp bebeği düşünenler/başlamış olanlar varmı acaba? Hangi hastaneye ve hangi doktora gidiyorsunuz?🥰🌹
Sevdakocccc Merhabalar bende Kayseri’de yaşıyorum😊 Kızılay hastahanesi Sevda Uğura gidiyorum kendisinden aşırı memnunum🥰
Fly38 Acıbadem Doç. Dr. Mustafa Taş’a gidiyorum hem tüp bebek hemde spontan gebelik için mükemmmel doktor. Ben tüp bebek için gittim bana 2 ay bekleyelim dedi bazı vitaminler verdi şuan 5 haftalık gebeyim
Leylaaa38 Fly38 ayy hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza.. bende Gökalp hocaya gidiyorum o da acibadem de🥰