Merii00 Kızlar çok soru soruyorum farkındayım ama akıntım çok fazla idrara çok sık gidiyorum adetim gecikti 5 gün kasıklarım ağrıyor belimde ağrı oluştu napmalıyım???
halitefe Merii00 ayy söyle eşine nöbetçi eczaneye gidip birkaç test daha alsın dene tekrar tekrar 5 günde geçmiş biz sabredememiştik 5,6 testte denemiştik yeniden yeniden🤗😅
Merii00 Bittercikolata yaptım eczaneci arkadaşa attım bozuk bu test dedi idrarı çok mu damlatın dedi 3 damla damlatım ne çizgi var nede yok gibi tuaf dı
Merii00 Happybsrn negatif çıktı galiba çizgi ne belli nede belirsiz çok farklı bir hal aldığı için ama kasıkta batmalarım belimde ağrı var 🤔
Bittercikolata Merii00 atabilir misin buraya bakalim bizde. Evde ovulasyon testin varsa onuda yapabilirsin. Ben ovulasyon testiyle öğrendim
Bittercikolata Merii00 https://hizliresim.com/ buraya fotoğraf yükleyip forum linkini buraya kopyala yapıştır yapacaksın
Merii00 halitefe maşallah bakalım yarın gidip sağlık ocağına kan vercem hastaneye gidemicem uzak düşüyor 😂 eşimde nöbetçi
blueberyy00 Merii00 yada arkadaşın biri yukarda link bıraktı ordan yükle bağlantıyı kopyala yapıştır buraya