Haftaya çatı muayenem var cesaretimi toplayıp ağdaya gideceğim sizce tekrar ne zaman çıkar yani diyelim ki doktor haftaya 35 olacağım 37 de doğuma alalım dese tekrar ağda ya uygun olur muyum ? Hemen mi çıkıyor ağdayla en sonra 4 yıl oldu aldıralı korkudan ağlıyorum o derece korkum var ağdaya karşı