Merhaba hanımlar,
Ya 2. Hamileligimi yasıyorum suan 22. Haftamdayim yaklaşık 18. Haftamdan beri filan göbek deliğimin tam üzerinde tatlı kaşığının içi kadar filan yuvarlak bisey hissediyorum beze gibi. Dışarıdan bakinca belli olmuyor ama dokununca elime geliyor. Sizde fıtık olabilir mi. Internetten araştırmalarım sonucu hep böyle yazıyodu korktum açıkçası insaallah böyle bişey degildir. Böyle bi durumla karşılaşan var mı aranızda?