BabyGurel Merhaba 36+3 haftalık hamileyim suan icin normal dogum gözüküyor… Doğum yapan anneler dogumunuzu kolaylastirmak icin neler yaptiniz dogum aninda sanciyi hafifletmek icin onerileriniz var mi?
Nursahcan BabyGurel canım dogumu kolaylastırmak ıcın hurma yemen lazım squat yapman yürürs yapman laızm eger evde isem plates yap sancı anında ise bi duşa gir ama sampuan ve duş jel dikkat et gerekeırse cok az kullan onun dısknda evde yürür