Melenda Selam kızlar 6 haftalık hamileyim. Lekemenme yaşayanlar var mı ne durumdasınız neler yaptınız. Kahverengi lekelenmerim var
Giba Melenda bende 6 haftalık hamileyim yani son adet tarihine bakaraktan daha doktor birşey demedi şu kadarlıksın diye yarın kontrolüm var. Geçen haftadan beri kahverengi kanamam var geçen hafta acile gittik doktor progestron verdi bana
kindersurprise Melenda canım bende de var açık bazende orta kahve şeklinde 5+3 üm kafama takılıyor ister istemez bakalım ne olacak böyle
Goncaalper Melenda benim de vardi canm dun hastaneden cıktm düşük tehlikem varmiş hemen doktora git canm
Melenda Giba benim tüp bebek en başından beri hem iğnesini günde 2 kez hem de fitil olarak 3 kez progesteron kullanıyorum. Ctesi gitcem bakalım .
Melenda Dua edelim yapacak başka bir şeyimiz yok kızlar benim ikinci hamileligim ilki de tüp bebekti 8. Haftada kalbi durdu. Lekemenler yine olunca ister istemez takıyor insan . Rabbim boş bırakmasın kucağımizi
Melenda Goncaalper ne verdi doktor cnm neler yapman gerekiyormuş yani doktora gitsemde yapacağı bir şey yok beklemekten başka istirahat bol su ve ilaclar
Hamidee27 Benim hala var geçen çarşambadan beri bazen yoğun bazen az oluyor düşük tehlikesi varmış progestan ve ecopirin verdi cuma günü tekrar gidicem
Meva21 Melenda canim bende de o haftalarda var dr sordum progestan verdi düzeldi ara ara oldu ama korkutmadım kendimi kırmızı ve pembe olunca tehlikeli diye biliyorum dr ara sor istersen
Sineemiis Melenda ah keşke risksiz kanamasiz lekelenmesiz gebelik geçirsek sıfır sıkıntıyla ne güzel olurdu 6+4 m öğrendiğim günden beri var leke hatta kanamam da oluyor bazen pıhtı da geliyor yarın kontrolüm var insallah duyarız kalp atışını 😒