Merii00 kuzum üzülme hayırlısı olsun, 5 gün geciktiyse belli belirsiz olması lazım testte de zaten, benim regl olmama 6 gün varken hamile olduğumu düşünüp test yaptığımda ikinci çizgi biraz silikti 😌 Silik olduğunda mutlaka çıkıyor doktorum da öyle söylemişti