Kızlar hayırlı akşamlar, benim bildiğiniz özel bölgemde Ağrı var ama içten deseniz değil dıştan değil ya çok garip ve baskılı bir şekilde yürüyemiyorum uzanınca da ağrıyor ayrıca sol bacağıma vuruyor. Siz yaşadınız mı? 35. Haftadayım( plesantam aşağıda inşAllah 37 de sezeryan olacağım) korkuyorum ya erken gelirse geçen temmuzda Doğum yaptım ve meleğim kuvezdeydi insanın kucağının boş olması öyle zor ki rabbim kimseye yaşatmasın. O yüzden korkuyorum işte o süreçlerden. 😔