kizlar bu gun saat 16 de dogurdum.37+5de epidurel sezeryanla dogurdum.Cok kasik agrim vardi kalca agrim vardi doktorum gelisimi guzel diye aldi 3.480 kg dogdu sukur pamuk gibi kizim.darisi bekleyen herkezin basina.rabbime binlerce sukur.ilk kizimde 24 kasimdi bida 24 kasim dogumlu 😀hemde tamamen tesaduf hic planlamadan