Merhaba anneler. Hamileliğimin başından beri heyecanımız eksik olmuyor. Bu gün bir yenisi daha eklendi. 29+6 olduk şükür. Ama 2 defa kordon dolanması war. Ne yapcam bilmiyorum. Canımız skıldı. Tam sewincez kursağımızda kalıyo. Çok dua ediyorum. Yasin dinliyorum dinletiyorum. Namazı aksatmamaya çalışarak kılıyorum. Allah’ım kucağımıza almayı nasip etsin. Çok korkuyoruz. Rabbim kimseye taşıyamayacağı dert wermesin inşaAllahh…