tubik_ Kızlar selam, eşim iki gündür ishal ve çok halsiz. Başka bir sıkıntısı yok, ben de iyiyim çok şükür. Yine de virüs mü kaptı diye endişe ediyorum. 38+3 olduk bu arada sürekli evdeyiz, böyle belirtisi olup pozitif olan var mı
BebegimleYeniHayat_34 tubik_ belirtiler onu gösteriyor ama yine de birşey demek doğru değil bence gecikmeden gidip bi test yaptırsın sizinde içiniz rahat etsin ona göre haraket ederiniz geçmiş olsun inş birşey olmaz